O mnie:

Awatar administrator

Specjalista IT z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży informatycznej i logistycznej. Posiadam wszechstronną wiedzę techniczną oraz praktyczne umiejętności zdobyte podczas pracy nad różnorodnymi projektami. Skutecznie łączę kompetencje z zakresu IT z wiedzą logistyczną, co pozwala mi na optymalizację procesów biznesowych i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Wykształcenie:

Studia Informatyczne: Mgr Uniwersytet Łódzki
Studia Logistyczne: Mgr Uniwersytet Łódzki

W IT & Telco od 2009 roku głównie Outsourcing IT i Project Management (SCRUM, PRINCE II)

W zakresie systemów operacyjnych – dystrybucje Linuksa CentOS, RedHat, Debian. Dystrybucje Windows: Server 2003 – 2022, 11, 10, 8, 7, XP) i cloud Azure, Google.

Budowanie systemów PBX IP (Asterisk PBX, FreePBX, Elastix, Issabel, 3cx, Freeswitch IP PBX / VoIP).

  • serwery fizyczne,
  • serwery wirtualne,
  • usługi w chmurze,
  • Saas

Systemy rozpoznawania mowy ASR, zamiana tekstu na mowe TTS i automatyzacja procesów biznesowych.

Jesteśmy firmą wpisaną do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez prezesa UKE. Działalność w zakresie usług telekomunikacyjnych prowadzimy od 2009 roku. W tym czasie z naszej oferty skorzystało wiele firm, a w tym min oddziały Call Center, korporacje czy biura podróży. Infrastruktura na której zbudowana jest nasza usługa, gwarantuje ciągłość działania usługi, co potwierdza długoletnia współpraca z wymagającą grupą docelową jaką są Banki, firmy ubezpieczeniowe,korporacje i Szpitale. Głównym celem naszej firmy jest tworzenie oraz rozwój profesjonalnych i niezawodnych systemów teleinformatycznych dostosowanych do potrzeb konkretnego Klienta.

VOICECLOUD:

Posiadamy punkt styku SBC / SS7 / SIP z największymi polskimi telekomami w najważniejszym węźle teletechnicznym w Łodzi. W ramach podpisanych umów terminujemy requesty, po protokole SIP, do innych operatorów. Dywersyfikacja dostawców daje nam duże możliwości w zakresie zapewnienia ciągłości działania usługi jak również negocjacji stawek dla naszych obecnych i przyszłych Klientów. Dział techniczny składa się z wysokiej klasy specjalistów codziennie gotowych na realizacje zadań i pomysłów stawianych przez Klientów, a w sytuacjach awaryjnych zdeterminowanych do szybkiego rozwiązywania problemów.

Wdrożenia:

Posiadam ponad 4 tyś aktywnych biznesowych klientów korzystających z wybudowanej infrastruktury technicznej i chmurowej. Mam podpisanych 40 umów outsourcingowych na terenie Łodzi, Wrocławia, Warszawy i Poznania gdzie zdalnie świadczymy usługi Outsourcingu IT.

Search

Latest Posts

Categories